I hope everyone remembers Hillary Clinton’s passionate defense of Israel’s war crimes and total silence on Ferguson when she’s running for president in two years.


2damnfeisty:

scrapes:

Omg

She tried Suzie one time and she let her know to back the fuck up.

2damnfeisty:

scrapes:

Omg

She tried Suzie one time and she let her know to back the fuck up.

(via thebluelip-blondie)


ethiopienne:

litlte:

I’m dead

afropunk 1984

(via whitegirlsaintshit)


Please please please!!!!!!!!

Please please please!!!!!!!!

(via thebluelip-blondie)


piss4000:

weed louder then that one cousin. u know the one.

(via thebluelip-blondie)


neworleans-unknown:

thedivinemorningstar:

artemisfowlie:

onlyblackgirl:

susiethemoderator:

bitteroreo:

2damnfeisty:

weian-fu:

2damnfeisty:

pussyharvest:

theuppitynegras:

setfabulazerstomaximumcaptain:

jellobatch:

What would happen if there here were black time travelers lmfao

There would be SO many people I need to punch in the face

All the founding fathers

Lincoln

I’d take a shit on Ronald Reagan a couple times

Good lord it would be so much fun

I’d fuck Robert E. Lee’s ass up

King Leopold I’ll get fucked up

I’d smack the piss outta Susan B. Anthony 

man that shit would be fun

Punch Margaret Thatcher in the boobs

Fade Margaret Sanger on sight 

Pistol whip Christopher Columbus

I personally want to go back and tell the woman that accused Emmitt Till of whistling at her than she aint fucking fine all white i got my foot on her neck.

Yo if time travel was possible I’m heading straight back to 1491. Columbus & his homeys is getting domed, All the european monarchs’ castles are getting firebombed, I’m smuggling rifles to everyone on the west coast of Africa, & penicillin to everyone in the Americas.

Cut that shit off from jump

I’m pistol whipping all the crackers the bombed the church killing the four girls before they even make to the church.

Also stomping a mudhole into Byron De La Beckwith for killing Medgar Evers and walking around all smug and shit. 

I would warn the Black Panthers about J Hoover’s ole bitch ass and plan operation Black Reign. Hoover can get these hands for Cointel Pro. I would do a drive by all through the south hitting every KKK member. I’d take a trip to Tulsa,OK and arm every Black person with bullet proof vest, machine guns, and letting know the government gone drop a bomb so they should get their affairs in order.

Imma take a picture of Cleopatra, the Spinx, and some random civilians on the streets of Cairo to prove to these racist whites that the ancient Egyptians were in fact, Black.

My sole goal going back in time would be to make sure white people don’t make it to America at all costs. And this will involve throwing columbus overboard in the middle of the ocean with heavy object attached to his feet.

Going to make a pit stop to fuck Lincoln’s ass up.

Bitch slap all the founding fathers.

Warn the natives.

Makes sure whatever lineage Katy Perry, Miley and Iggy come from is beheaded and stopped immediately.

Tell MLK to be very clear in his I Have A Dream Speech that he ain’t here for white people, because white people in the future will try and twist his words to support their racism.

I would’ve chopped of Leopold hands and see how he’d like it

I love this so much.

Hmm…theres so many ppl in history i wanna smack tf outta them

(via thebluelip-blondie)




harleyquinn394:

castiel-in-a-sherlocked-tardis:

this is who i strive to be in life

For psychotic villains they’re pretty decent role models

(via thotty-by-nature)


pandaspwnz:

farfrompaid:

You not finding me attractive is not going to stop me from being attractive.

I SWEAR TO GOD IF YOU KEEP THIS MINDSET YOU WILL GET SOOO MUCH CONFIDENCE

(via thebluelip-blondie)